26 maja, 2013

Ponidziańska 50-tka

Ponidziańska 50-tka to pierwsza impreza organizowana przez Buskie koło PTTK polegająca na pokonaniu 50 kilometrów na trasie z Buska-Zdroju do Stopnicy. Niestety dla mnie miejsca zabrakło na liście aczkolwiek mogłem iść ot tak po prostu. Trochę żałuje ale to już inny temat. Otóż zabrałem się z kolegami z Sekcji PTTK Połaniec na spacerowy wariant tej trasy, która mierzyła ok 25 km. W czasie podróży podjąłem dwie skrzynki.
Pierwsza z nich była praktycznie na linii startu czyli w Busku - Aleja kasztanowa - OP58E0.


Dziupla okazała się bardzo głęboka. Na szczęście udało się sięgnąć po skrzynkę.

Natomiast druga była na mecie w Stopnicy przy kościele - Świadectwo Pokuty - OP5A54.


Nic tak nie cieszy jak szybki keszyk ;)

Obie skrzynki zaliczyłem dzięki koledze JackStr. Gdyby nie jego podpowiedzi nie miał bym tych keszy. Jeszcze raz dzięki Panie Jacku :)

Na stronie Sekcji PTTK Połaniec jest fotorelacja (klik_1, klik_2), a także na stronie Koła Grodzkiego PTTK Staszów, które również uczestniczyło w rajdzie.
Marcin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz