28 maja, 2012

Moja pierwsza skrzynka

Cześć! Dzisiaj COG zaakceptował moją pierwszą tradycyjną skrzynkę OC :) Ze względu na weekendowy zastój w szukaniu i podejmowaniu skrzynek spowodowany przez opieszałość Damiana (zakładanie skrzynki) postanowiłem założyć własną, a co!
Dzięki forum  http://forum.opencaching.pl ( Metody prawidłowego ustalania koordynatów kesza )  i artykułowi zamieszczonemu na oficjalnym blogu http://blog.opencaching.pl ( Moje pierwsze skrzynki – jak przebrnąć przez kontrolę COG ) przygotowałem skrzynkę z wszyskimi wytycznymi.
Największy problem sprawił mi magnes, bo nigdzie nie mogłem się doszukać jakiegoś dobrego u mnie w domu.

Ostatecznie moja skrzynka składa się:
- pojemnik na próbki laboratoryjne
- taśma izolacyjna
- magnes neodymowy wydarty z głowicy komputerowego dysku twardego HDD
- ołówek
- 3 certyfikaty (FTF, STF, TTF)
- fanty na wymianę (20 czeskich koron, minikostka sześciościenna)

Z miejscem nie miałem problemu bo upatrzyłem sobie już dawno ten most. Przez przypadek ubiegłem Pierowa ale już mi zdążył wybaczyć ;)

Jeśli chodzi o legendarne czepialstwo COG'ów to wydaje mi się że jest albo mocno przesadzone albo ja zrobiłem skrzynkę bez zarzutu. Jedyne pytanie jakie mi zadał art_noise to czy do skrzynki trzeba się dostać po torach czy jest kładka dla pieszych. I to wszystko.

Zapraszam wszystkich do szukania :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz